Як кому, може, не зовсім зрозуміла була назва, то вже ж тепер все ясно?
Почнемо з теорії
Як же це просто з друзякою Гуглем: 1, 2, 3, 4, 5. Та більше того, як буде щось незрозуміло чи зрозуміло не дуже, то ми ж про це і спитаємо у Тома, Олексія, В'ячеслава, Анни чи Олександра. Я їх запросив, може це буде в нас така собі Академічна рада. А може і не буде, побачимо. Один з авторів відгукнувся, ми з ним спілкуємось з цього приводу в приваті.
Зазирнемо на гостини
Ну і?
Так, тут же треба ще подумати...
А що спадає на думку? Науково-практична конференція? Учнівська. Розподілена. Безстрокова. З такою, умовно, темою: ТіТі-ІГгі нашої школи.
Але ж ми ще не вирішили, як треба називати Інстаграм - Інсті чи ІГгі. А це важливо? Ну як конференція наукова, то вона ж не може не визначитись з термінологією. Мабуть, що так. Але як вона учнівська і участь беруть учні, а не доценти, то, може, і не треба, щоб всі казали однаково? Ні, доценти (педагоги, батьки) теж можуть брати участь. Як у них є бажання. І акаунт в ТТ чи ІГ, так же? Ну а серйозну таку статтю можна поставити і на цьому сайті, на шкільному, а може особистому. Професорському.
Ну а те, що учасники роблять доповіді на цю конференцію по своїх ТіТі-Інсті акаунтах - це очевидно. А як доповідь є, то автор посилання на неї передає спільноті. Чи то виходить на віртуальну трибуну конференції. От така ідея. Ну щось вже вимальовується...
О, стривайте, стривайте... А для чого це все? Що ті спікери мають казати? Такі питання мають право на існування, але тільки як ви неуважно поставились до назви матеріалу: порівнювати, порівнювати мають спікери свої акаунти (чи дві платформи, як вони задіяні) і чужі. Ну не зовсім вже чужі, бо ми ж всі тут в одній спільноті, вивчаємо досвід колег, порівнюємо і... і навчаємось.
І це дійсно таки процес навчання. Бо я точно знаю, що як про закон Авогадро чи Велику французьку революцію педагоги розкажуть і чогось в цьому сенсі навчать, то, от, з сучасними ІТ-технологіями не так. Ну нема де навчатись. Як тільки в себе самого і своїх друзів-колег, що питанням цікавляться і - увага - на цю тему готові розмовляти. Це навчальний процес, але не в педагогічній, а в андрагогічній парадигмі. Втім, цілком же можливо, що учні старших класів, ті, що збираються до вишів, вони готові навчатись саме так. Не кажучи вже про педагогів. Ну, побачимо.
Протокол
Тепер про те, як же пішла ця справа після запрошення по форумах згаданих закладів освіти? Ну, певний рух є, 38 переглядів. Двоє адмінів відповіли, що їм це не треба. В одному форумі, здається, мене забанили. А з одною педагогінею обговорюємо в приваті питання про те, де мають оприлюднюватись есеї учнів, що вони їх написали (чи напишуть) під час одного зі звітних заходів. Звіт у ТТ-ІГ, а самі есеї? Нема...
Але взяти участь поки що ніхто не схотів. Чи просто поговорити про це в якомусь форумі - шкільному чи загальному. То все, кінець проекту - ніхто ж не хоче... Ну, ще ж не вечір, може хтось і знайдеться з часом. Спробуємо персональні контакти. При цьому, зверніть увагу, я особисто навчаюсь, одержую реальний досвід роботи на обох цих платформах і розуміння того, що там є і чого нема. Так, поки що на самоті, але маю надію, що когось же і залучу.
---
А оце мені просто сподобалось.
Немає коментарів:
Дописати коментар