пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Ювілей

О, не пригадуйте, ви не знаєте, про що йдеться. Це одна дуже незначна подія скоро відсвяткує п'ятиріччя. Ось вона. Ну а як хто не любить ходити на посилання, то ось воно і тут:

А як натиснути на малюнок і придивитись, то видно, що 2.12.21 цей текст побачила педагогічна спільнота. Ще в подальшому було шість лайків і вісім коментів, але ж це не результат. Як на мене. То до 5.12.26 (а ви думали, що я неправильно порахував?) можна було б і попрацювати. Ну вже тепер з новими знаннями, новими ресурсами, підходами. До старої проблеми. Бо як видається, зрушити не вдалось. Ну, про все по порядку.

1. Семінар

Я вже згадав, що хотів би від того тексту побачити більшої віддачи. Практичної. Але я не почну вже зараз змальовувати, що б це могло бути, краще зберу таку собі неформальну спільноту з тих, кому цікаво, а вже потім ми про це і поговоримо. А як не зберу, то і не поговоримо - може й так бути, правда?

2. Технологія

Так, це дистанційна навчальна технологія. Двоступенева чи двухтактна. Спільнотно-індивідуальна. Кострубате я придумав визначення, але ми його в подальшому, може, якось відшліфуємо, а зараз про ідею.

На першому (спільнотному) етапі запрошення на семінар піде по форумах. Різних, що мають відношення до творчості. Дитячої і педагогічної. 

На другому (індивідуальному) етапі ті, кому в тих форумах тема видалась цікавою, щось скажуть. Можна в коментах - це для початку. Але далі треба свої враження і думки відобразити вже на якомусь сайті. Тут нема різниці, на якому саме. На офіційному якоїсь установи чи організації (як там є відповідний розділ), може на Всеосвіті чи аналогічному освітянському, може на персональному - це як автору зручніше. А посилання я тут відображу належним чином. Щоб ми одержали зрештою розподілений семінар, присвячений означеній темі.

А як в кого нема власного сайту, а бажання його завести періодично з'являється, то будь ласка, додавайтесь в автори цього блогу. Попрактикуєтесь трохи тут, а тоді вже і про свій подумаєте. Чи свої, ну різні ж є теми, напрямки роботи, варті такої уваги чи таких інструментів. Подумаєте на підставі вже наявної практики.

3. Протокол

3.1 Форуми

3.1.1 МАПО. 4.2. 

3.1.2 Миколаїв. 486. 

3.1.3 Казанка. 392. 

3.1.4 Баштанка. 3.5. 

3.1.5 Арбузинка. 630. 

3.1.6 Березанка. 782. 

3.1.7 Березнегувате. 206. 

3.1.8 Долинська. 177. 

3.1.9 Вараш. 20. 

3.1.10 Позашкілля. 1.7. 

3.1.11 Збережемо. 14.1. 

3.1.12 VIVA. 1.6. 

А не забагато? Побачимо, знаєте, щоб ніхто ж не образився. Потім скажуть, а чого про нас забули? А хтось же і не схоче загалом з цим копирсатись. От наприклад:

3.2 Персоналії

Втім, тут спочатку, так би мовити, бонус. Бо ми ж збирались індивідуально звертатись на другій фазі, коли якісь люди в форумах виявлять свій інтерес до теми. Ну а що нам заважає рухатись паралельно? То Алла Веліховська, Тарас Кремінь, Анатолій Чубаченко і Артем Ващиленко запрошені відразу персонально. Я вам більше скажу, я з цих своїх ФБ-друзів процес розпочав. Думаю, може в них будуть зауваження, побажання щось додати, може виправити, то не проблема - це ж не паперова газета, це живий текст, який кожної миті може бути змінений (і має, як подумати) у якості відгуку на події життя. Так і зробили...

А тепер вже і правдива друга фаза семінару, персональна участь у його роботі: 1, 2, 3... Так, тут будуть посилання на тексти від учасників семінару.

От таки може бути ювілей. За рік з гаком.


Немає коментарів:

Дописати коментар