О, не пригадуйте, ви не знаєте, про що йдеться. Це одна дуже незначна подія скоро відсвяткує п'ятиріччя. Ось вона. Ну а як хто не любить ходити на посилання, то ось воно і тут:
А як натиснути на малюнок і придивитись, то видно, що 2.12.21 цей текст побачила педагогічна спільнота. Ще в подальшому було шість лайків і вісім коментів, але ж це не результат. Як на мене. То до 2.12.26 (а ви думали, що я неправильно порахував?) можна було б і попрацювати. Ну вже тепер з новими знаннями, новими ресурсами, підходами. До старої проблеми. Бо як видається, зрушити не вдалось. Ну, про все по порядку.
1. Семінар
Я вже згадав, що хотів би від того тексту побачити більшої віддачи. Практичної. Але я не почну вже зараз змальовувати, що б це могло бути, краще зберу таку собі неформальну спільноту з тих, кому цікаво, а вже потім ми про це і поговоримо. А як не зберу, то і не поговоримо - може й так бути, правда?
2. Технологія
Так, це дистанційна навчальна технологія. Двоступенева чи двухтактна. Спільнотно-індивідуальна. Кострубате я придумав визначення, але ми його в подальшому, може, якось відшліфуємо, а зараз про ідею.
На першому (спільнотному) етапі запрошення на семінар піде по форумах. Різних, що мають відношення до творчості. Дитячої і педагогічної.
На другому (індивідуальному) етапі ті, кому в тих форумах тема видалась цікавою, щось скажуть. Можна в коментах - це для початку, для розминки. Але далі треба свої враження і думки більш розлого і системно відобразити вже на якомусь сайті. Тут нема різниці, на якому саме. На офіційному якоїсь установи чи організації (як там є відповідний розділ), може на Всеосвіті чи аналогічному освітянському, може на персональному - це як автору зручніше. А посилання я тут відображу належним чином. Щоб ми одержали зрештою розподілений семінар, присвячений означеній темі.
А як в кого нема власного сайту, а бажання його завести періодично з'являється, то будь ласка, додавайтесь в автори цього блогу. Попрактикуєтесь трохи тут, а тоді вже і про свій подумаєте. Чи свої, ну різні ж є теми, напрямки роботи, варті такої уваги чи таких інструментів. Подумаєте на підставі вже наявної практики.
3. Протокол
3.1 Форуми
3.1.1 МАПО. 4.2. ◄
3.1.2 Миколаїв. 486. ◄
3.1.3 Казанка. 392. ◄
3.1.4 Баштанка. 3.5. ◄
3.1.5 Арбузинка. 630. ◄
3.1.6 Березанка. 782. ◄
3.1.7 Березнегувате. 206. ◄
3.1.8 Долинська. 177. ◄
3.1.9 Вараш. 20. ◄
3.1.10 Позашкілля. 1.7. ◄
3.1.11 Збережемо. 14.1. ◄
3.1.12 VIVA. 1.6. ◄
А не забагато? Побачимо, знаєте, щоб ніхто ж не образився. Потім скажуть, а чого про нас забули? А хтось же і не схоче загалом з цим копирсатись. От наприклад:
3.2 Персоналії
Втім, тут спочатку, так би мовити, бонус. Бо ми ж збирались індивідуально звертатись на другій фазі, коли якісь люди в форумах виявлять свій інтерес до теми. Ну а що нам заважає рухатись паралельно? То Алла Веліховська, Тарас Кремінь, Анатолій Чубаченко і Артем Ващиленко запрошені відразу персонально. Я вам більше скажу, я з цих своїх ФБ-друзів процес розпочав. Думаю, може в них будуть зауваження, побажання щось додати, може виправити, то не проблема - це ж не паперова газета, це живий текст, який кожної миті може бути змінений (і має, як подумати) у якості відгуку на події життя. Так і зробили, одержали 10 переглядів, а поки колеги думають, що про це мають сказати, ставимо запрошення по форумах. І дізнаємось про режим доступу в той форум (остаточно це прояснилось 24.11).
А тепер вже і правдива друга фаза семінару, персональна участь у його роботі: 1, 2, 3... Так, тут будуть посилання на тексти від учасників семінару.
От такий може бути ювілей. За рік з гаком.
24.11 починаємо другу фазу на 24 переглядах цього тексту: запрошуємо на семінар друзів зі згаданих форумів. Коли переглядів стало рівно 60, то на цьому завершено запрошення для форуму МАПО національного рівня. Тепер переходимо до миколаївського. Звісно, є лайки, втім, поки що без коментарів. Треба ж і подумати, поміркувати так же? Отже, 29.11 вирушаємо до земляків в місцевий форум МАПО. А 1.12 завершуємо і цей етап запрошення: 78 переглядів, поодинокі лайки, але не більше.
Аж тут допомога від Київської МАН. Так, Малої академії: сайт, сторінка - повноцінний кластер. Ну працюють же люди!


Немає коментарів:
Дописати коментар