Почали з огляду сайту інституту і відразу багато цікавого. Передовсім, звісно, адміністрація: Микола Слюсаревський, Любов Найдьонова, Зінаїда Сіверс (не знайшов) та Любов Григоровська. І далі по підрозділах.
Адже, дивіться, скільки лабораторій! Логічно було б на Фейсбук-сторінці мати для кожної свою окрему групу? А то... Бо коли я нещодавно знайомився із тою сторінкою, то подумав, що це дуже маленька, скромна така оганізація, а тут така потуга!
Йдемо далі: сховище методів від одної з лабораторій. Але вони ж мають працювати, хіба ні? Тобто бути не у сховищі, а у практичних психологів під рукою щодня. Це ж так просто.
Ну і багато чого ще можна на сайті, звісно, побачити, але ж нас цікавить питання про шкільні медіа, ну то і спитаємо. Невдало...
По-перше, знайшлась відповідна лабораторія. Ось її провідні співробітники (керівника ми вже бачили у ролі заступника директора інституту): Наталія Череповська, Олена Вознесенська, Ірина Бондаревська та Юлія Чаплінська. Є і молодші колеги: Наталія Дідик, Надія Дятел, Наталія Обухова. Не всіх, як можна побачити, знайшов, але будемо сподіватись, що вони з часом додадутся.
Втім, лабораторія, виявляється, має власний сайт. І, навіть, власну Фейсбук-сторінку. Цілий кластер, дуже сучасно. Хоч тут постає питання про персональні сайти провідних співробітників (див. Професорський сайт).
Але повернімося до результатів пошуку тексту "шкільна газета" на сайті інституту. В тексті про лабораторію вона як така не згадана, але про "шкільну молодь" таки є. І про медіаосвіту. Стривайте, а хіба лабораторія малих груп - це не про шкільну газету? Редакція якої є не просто мала група, а критично важлива у сенсі медіа спільнота, та ще й складена з учнів і вчителів. І батьків? Але, мабуть, нема в ІСПП таких лабораторій, що не були б пов'язані чи зацікавлені в темі шкільної газети (хоч саме ця лабораторія таки згадана там в тексті). То тоді всі лабораторії до певної міри зацікавлені у розвитку, доопрацюванні положення про Конкурс? Положення, в яке пропонується вже зараз чи на майбутній рік внести певні зміни. Втім, поки що повернімося до здобутків Гуглю на сайті ІСПП.
Бо далі ще більше цікавого. Дуже корисні тексти. І словничок дуже потрібний шкільному редактору чи то учнівському журналісту, і збірка відповідних публікацій. А вже в тій збірці - ну просто 100% в тему. Ну що там той язик, який когось колись до Києва доводив, от Гугль! Ні, таки язик, але підсилений сучасними засобами.
Ну от такі перші наслідки знайомства з ІСПП. Продовжуємо розмову.
Немає коментарів:
Дописати коментар