вівторок, 24 серпня 2021 р.

Еліна Рибакова

Це буде досить незвична публікація. В жанрі зібрання творів одного автора або колекції його рукописів. Ну от зараз побачите - я і сам ще не знаю, як воно вийде. Але що йдеться про Еліну Рибакову (клуб Плюс), то ви вже знаєте. Є ще ПлюсКрапка і Ліна.

1. Відео


То була обкладинка, а ось і власне ролик. І при ньому такий текст (я його трохи тут причепурив з точки зору зручності читання):

#Україна #Проблемиосвіти #Просвіта #Творчість_дітей #Cистема + Успіх

Філософія Системи "+ Успіх"
Знання, культура і духовність це те, що об'єднує свідомих людей.

Шановні мої "віртуальні друзі" . Займаюся ДУХОВНИМ вихованням дітей. У сучасних умовах агресивного МЕДІА-СЕРЕДОВИЩА, куди батьки своїми руками підштовхують дітей, (купуючи їм планшети, телефони.) роблять з них зомбі.

Спілкування у віртуальному просторі - це прекрасно. Я зараз намагаюся витягнути усіх заклопотаних проблемами ПРОСВІТИ, Моральності +++ на нормальне спілкування і об'єднання зусиль в практичному рішенні багатьох питань.

Я цими проблемами не лише давно заклопотана, але практично займаюся їх розв'язанням. Якщо знайдете час подивіться, будь ласка, мою сторіночку. Можливо Вас що-небудь зацікавить з моїх підходів, буду дуже рада обговорити і обмінятися досвідом. 

Усі відеоролики – Альбоми на моїй сторінці - 99%% зроблені дітьми, І ці діти ніколи не забудуть за фестивалями жодної дати, значимої для історії України, або взагалі культури, Поки про це будуть лише невелика частина народу, цей народ доти не буде c “ГІДНІСТЮ", скільки б ми революцій не назвали цим ім'ям. Рада, якщо у мене будуть однодумці. Я сама PhD IT і можу / з особистого досвіду /стверджувати, що маса дітей і молоді перебувають залежності від информаційних мереж. Я і зайнялася проблемою дитячої творчості випадково - мене як фахівця батьки. попросили ВИТЯГНУТИ дітей з цього стану 

Вдалося, причому я захопилася цією проблемою і у мене склалася ціла система ПРОФІЛАКТИКИ таких проблем. На моїй стр у Ф-Б усі відео – Альбомы з цієї точки зору і висловіть свої судження. Мені це цікаво. Заздалегідь вдячна. 

Я шукаю соратників, яких розділяти мої погляди в частині усвідомлення різниці між ОСВІТОЮ /я зараз не говорю про якість нашої вітчизняної системи освіти/ і ПРОСВІТНИЦТВОМ. Якщо це розуміти, тоді представники системи освіти стануть соратниками, а не гальмом, і людьми, які вороже відносяться, оскільки примітивно мислять категоріями "конкуренти, що відбивають КЛІЄНТІВ" - я з цим реально зіткнулася /хоча люди декларують високі мотиви, а думають, передусім, про заробляння грошей. 

Дуже б хотілося спілкуватися "наживо", особливо це актуально у зв'язку з тим, що я починаю нові цикли проектів . Можливо і Вас зацікавить співпраця. Мені дуже цікавий Ваш досвід і інших фахівців . Можливо зможемо поспівпрцювати.

Запрошуємо до співпраці студентів, викладачів і вихователів для проведення тематичних засідать Клуб+ "Успіх."

Карантин загострив багато проблем, що давно існують в нашій традиційній системі освіти. Уроки та досвід цього складного періоду для вчителів, дітей та батьків які вплинуть на подальший розвиток освіти. До усвідомлення цих проблем багато людей дійшли вже багато роуів тому. Приклад - моя система "+ Успіх" , яке реалізована вже 5 років тому.
Філософія, що вже реалізована в системі " +Успіх" - Знання, культура і духовність це те, що об 'єднує свідомих людей.

Успішні діти - у більшості випадків - величезне досягнення ПРАВИЛЬНИХ батьків! Але зараз проблема в тому, що батьки (і взагалі реальні живі люди) все рідше впливають на дітей, а ті все глибше йдуть у ВІРТУАЛЬНИЙ простір.

Любі мої “віртуальні друзі”, особливо батьки !
Величезне прохання з цим посилом переглянути Альбом -“Філософія системи “+ Успіх”.
Дуже вдячна всім, хто переглянув Альбоми, що були зроблені ДІТЬМИ нашого Клубу “+ Успіх”.
У мене на сторінці представлено багато цих альбомів - поетичних, музикальних, художніх альбомів, що знайомлять і популяризують різні культури.

На засіданнях Клубу "+ Успіх" діти демонструють свої Альбоми на великій плазмі. А головне -обговорюють їх, РОЗМОВЛЯЮТЬ, спілкуються нормальною мовою, замість обміну телеграфними повідомленнями, якими вони вже звикли спілкуватися в віртуальному просторі, куди і діти ,і дорослі, нажаль. все частіше переміщуються і там живуть. Це велика соціальна проблема і треба батькам це зрозуміти, поки не запізно .

2. Пост

А цей текст от звідки. До певної міри він є продовженням першого.

Успішні діти - у більшості випадків - величезне досягнення ПРАВИЛЬНИХ батьків! Але зараз проблема в тому, що батьки (і взагалі реальні живі люди) все рідше впливають на дітей, а ті все глибше йдуть у ВІРТУАЛЬНИЙ простір.

Любі мої “віртуальні друзі”, особливо батьки та освітяни!

Величезне прохання з цим посилом переглянути Альбом -“Філософія системи “+ Успіх”.

Дуже вдячна всім, хто переглянув Альбоми, що були зроблені ДІТЬМИ нашого Клубу “+ Успіх”. У мене на сторінці представлено багато цих альбомів - поетичних, музикальних, художніх альбомів, що знайомлять і популяризують різні культури

На засіданнях Клубу "+ Успіх" діти демонструють свої Альбоми на великій плазмі. А головне -обговорюють їх, РОЗМОВЛЯЮТЬ, спілкуються нормальною мовою, замість обміну телеграфними повідомленнями, якими вони вже звикли спілкуватися в віртуальному просторі, куди і діти ,і дорослі, нажаль. все частіше переміщуються і там живуть. Це велика соціальна проблема і треба батькам це зрозуміти, поки не запізно !

Потрібна КОМАНДА однодумців для вирішення цих проблем ! Приєднуйтеся !!

3. Пропозиція

Виглядає приблизно так: варто було б додати посилань на альбоми, які створені учасниками клубу. Це як коротко. А як вже розлого, системно, то форум, група, сторінка в Фейсбуці клубу не завадять, так же? А сайт? І сайт, і канал на ЮТюбі, на ТікТоці, хоч цю систему всі критикують. Так, вона дуже специфічна, але ж вона працює, діти там є, їм цікаво, то і педагоги мають бути поруч. З тим же календарем важливих культурних дат чи подій. І що у підсумку? Курс у розвитку Клубу на кластер.

До речі, мене після перегляду Філософії переадресувало ось куди. Не думаю, що так було задумано.

Але щодо обговорення пропозиції, логічно буде як ми запросимо тих, хто лайкнув персонально?

Ну і ще дві організації, що, може, зацікавляться: Клуб і Відділ. А вже по різних форумах - це, зрозуміло, запросимо всіх, кому цікаво.

Мабуть треба ще додати, що з пані Еліною ми в приваті про це вже говорили, втім, переповідати, звісно, не варто. В чомусь, я думаю, головному, тому, що стосується змісту, ми однаково дивимось на речі, а в чомусь по-різному. В частині форматів, технологій, підходів до організації процесу. Ну, все це і треба обговорювати, так же?

---

На жаль, запрошені персонально не відгукнулись. А в Клубі та Відділі розмова теж не відбулась. Як мати на увазі Пропозицію, бо з авторкою ми ще про ці проблеми поговорили. То що робити? Переформулювати, а точніше додати конкретики і потім вже пошукати зацікавлених серед педагогів.

Конкретика виглядає дуже просто:

1. Потрібен сайт і Фейсбук-сторіка для Клубу "+ Успіх".

2. Члени клубу - дорослі і діти - мають бути персонально помітні в мережі - із своїми акаунтами, дописами, власними блогами чи каналами.

А обговорення можна проводити в будь-якому форумі, так же? Там, де є люди, що зацікавляться здобутками пані Еліни і її клубу. Звісно, щоб чогось в неї навчитись, а щось підказати із власного досвіду.

---

67 переглядів і жодної реакції. Ну, здається, десь був лайк, але то таке... Залишаємось з пані Еліною вдвох на цій темі. Треба подумати.










Немає коментарів:

Дописати коментар