Так, є чудова нагода. Пропозиції щодо додаткових заходів у плануванні роботи юних журналістів. А щоб ті заходи впровадити, треба ж провести педагогічну раду. Може навіть і розширену? Цілком слушно, давайте спробуємо.
Загальна схема пропонується така:
1. Директор Будинку творчості і керівник Гуртка доопрацьовують згаданий документ, додавши щось на власний розсуд. А може щось вилучивши. Як хочуть за участі колег, публічно, з обговоренням, а як не хочуть публічно, то і самостійно.2. Директор ставить документ у Фейсбук-форумі Будинку або на сайті чи Фейсбук-сторінці Будинку як проект для обговорення.
3. Директор запрошує на всіх каналах Будинку (сайт, сторінка, група) і особисто телефоном до участі в розширеній дистанційній педагогічній нараді таких осіб:
- керівників своїх гуртків;
- директорів декількох місцевих шкіл;
- персонал відділу освіти міського виконкому;
- депутата від відповідної комісії міськради.
4. Керівник гуртка подає публікацію в місцеву пресу, запрошує до обговорення батьків юних журналістів, журналістів професійних (особлива увага до тих, хто на пенсії), а також всіх, кому цікаво.
5. В форумі Гуртка відбувається нарада, кожен запрошений подає свою думку щодо проекту документу, зауваження і пропозиції. Особи, що не запрошені, є учасниками з дорадчим (двічі?) голосом, тобто вони можуть висловлюватись, але директор, що є організатором наради, може не взяти їх думку до уваги.
Просто? Ну а чому воно має бути якось складно?
Як кому сподобалось (може і не у зв'язку з юними журналістами) - пишіть, розказуйте, що в вас вийшло, що не вийшло, чому, що вирішили на майбутнє?
А про шкільні газети як засіб від вірусу ми ще поговоримо з колегами, я спдіваюсь.
Немає коментарів:
Дописати коментар