середу, 2 вересня 2020 р.

Дистанційна педрада? Треба спробувати...

Так, є чудова нагода. Пропозиції щодо додаткових заходів у плануванні роботи юних журналістів. А щоб ті заходи впровадити, треба ж провести педагогічну раду. Може навіть і розширену? Цілком слушно, давайте спробуємо.

Загальна схема пропонується така:

1. Директор Будинку творчості і керівник Гуртка доопрацьовують згаданий документ, додавши щось на власний розсуд. А може щось вилучивши. Як хочуть за участі колег, публічно, з обговоренням, а як не хочуть публічно, то і самостійно.

2. Директор ставить документ у Фейсбук-форумі Будинку або на сайті чи Фейсбук-сторінці Будинку як проект для обговорення.

3. Директор запрошує на всіх каналах Будинку (сайт, сторінка, група) і особисто телефоном до участі в розширеній дистанційній педагогічній нараді таких осіб:

- керівників своїх гуртків;

- директорів декількох місцевих шкіл;

- персонал відділу освіти міського виконкому;

- депутата від відповідної комісії міськради.

4. Керівник гуртка подає публікацію в місцеву пресу, запрошує до обговорення батьків юних журналістів, журналістів професійних (особлива увага до тих, хто на пенсії), а також всіх, кому цікаво.

5. В форумі Гуртка відбувається нарада, кожен запрошений подає свою думку щодо проекту документу, зауваження і пропозиції. Особи, що не запрошені, є учасниками з дорадчим (двічі?) голосом, тобто вони можуть висловлюватись, але директор, що є організатором наради, може не взяти їх думку до уваги.

Просто? Ну а чому воно має бути якось складно? 

Як кому сподобалось (може і не у зв'язку з юними журналістами) - пишіть, розказуйте, що в вас вийшло, що не вийшло, чому, що вирішили на майбутнє? 

А про шкільні газети як засіб від вірусу ми ще поговоримо з колегами, я спдіваюсь.





Немає коментарів:

Дописати коментар