середа, 2 вересня 2020 р.

Учнівська газета як засіб проти вірусу

Почитавши різні навчальні програми юних журналістів і переглянувши дещо про новітні методи навчання, підготували пропозиції щодо можливих заходів в розвитку цієї справи в умовах боротьби з вірусом. Чи, іншими словами, підвищення уваги до дистанційної освіти. Потім ті пропозиції обговорили на невеличкій приватній нараді і тепер от подаємо на розгляд загалу.

Але питання про пропоновані заходи - це тільки перший крок. Другий полягає в тому, щоб їх обговорити на розширеній педагогічній нараді. Ну щоб вже починати працювати по-новому, дистанційно. 

Проект. Редакція від 1.09.20

Н-ська міська рада

Будинок дитячої та юнацької творчості

 

 

Наказ
… … 2020р №…

Про затвердження Додаткових заходів навчальної програми Гуртка юних журналістів

 

 

На підставі Статуту БДЮТ та з урахуванням рекомендацій розширеної педагогічної ради, проведеної з … по … вересня 2020р у дистанційному режимі (див. наприклад Клуб юних кореспондентів), з метою поширення застосування в практиці роботи педагогічного колективу дистанційних методів

наказую

1. Затвердити Додаткові заходи навчальної програми Гуртка юних журналістів (див. додаток).

2. Керівнику Гуртка ...:

- взяти Додаткові заходи до виконання в навчальному році 2020-21; самостійно визначати, виходячи з конкретної ситуації в школах міста, межи застосування різних навчальних технологій з підвищенням питомої ваги дистанційних методів;

- провести накопичення даних про досвід застосування визначених підходів;

- після завершення навчального року подати зауваження і пропозиції щодо доцільності формування нової редакції Програми на 2021-22рр.

3. Керівникам творчих колективів БДЮТ:

- надати Гуртку юних журналістів допомогу у висвітленні власної роботи, а також у наданні інформації і участі в обговоренні стану відповідного напрямку творчості в закладах освіти міста;

- вивчити досвід роботи юних журналістів з метою його використання в практиці власних творчих колективів.

 

Директор          ...


                                                                                                   


Додаток
до наказу директора Н-ського міського БДЮТ
№ … від … вересня 2020р.

Додаткові заходи навчальної програма Гуртка юних журналістів

Документ встановлює додаткові заходи щодо планування навчальної роботи Гуртка протягом навчального року, спрямовані на поширення застосування дистанційних методів навчання в межах затвердженої навчальної програми.

1. Загальні положення

1.1 Визначення

В межах документа вжито такі поняття:

Традиційна навчальна технологія – методика навчання, базована на лекції або бесіді викладача з учнями, членами навчальної групи. Навчальний процес може відбуватись як у живому контакті, так і за допомоги відео-роликів чи онлайнових Інтернет-сесій.

Дискусійна (семінарна) навчальна технологія – методика навчання, базована на самостійному вивченню навчального матеріалу за рекомендованою літературою з наступним його обговоренням в навчальній групі. Обговорення може відбуватись як в живому контакті, так і дистанційно, в тому числі усно чи письмово.

Інтернет-кластер навчального закладу – система Інтернет-об'єктів навчального закладу включно з офіційним сайтом, сайтами чи форумами методичних об'єднань вчителів, батьківських рад, а також шкільною газетою.

Шкільна газета – складова Інтернет-кластеру закладу освіти (сайти, форуми, блоги, канали тощо), яку підтримує в робочому стані і несе за неї відповідальність редакція, сформована навчальним закладом.

Редакція шкільної газети – колектив учнів, педагогів і батьків, структура і завдання якого визначені відповідним організаційним документом навчального закладу.

1.2 Тематика

Пріоритетними темами в роботі Гуртка є:

- робота Будинку творчості;

- поточні проблеми, життя і розвиток освітніх закладів міста;

- поточні проблеми, життя і розвиток місцевої громади.

2. Перший рік. Журналіст

Жанрова група: новинарна журналістика.

Практичні завдання орієнтовані на участь в роботі шкільних газет міста або місцевої преси у ранзі репортера.

3. Другий рік. Блогер

Жанрова група: аналітична журналістика.

Практичні завдання орієнтовані на участь в роботі шкільних газет у ранзі аналітика, оглядача, редактора відділу. В окремих випадках для найбільш підготовлених юних журналістів за погодженням з редакціями місцевих ЗМІ - аналітичні матеріали, присвячені життю місцевої освітньої галузі.

4. Третій рік. Редактор

Жанрова група: публіцистична журналістика.

Практичні завдання орієнтовані на участь в роботі шкільних газет у якості їх організатора, редактора самостійного інформаційного підрозділу (каналу, редакції, шкільного відділу в редакції місцевого ЗМІ).

5. Методичне забезпечення

Гурток в роботі з дистанційними формами журналістики спирається на інформаційні засоби навчальних ресурсів Учнівська журналістика та Творча особистість.

6. ...

 

Керівник Гуртка юних журналістів       ...


І тепер переходимо до обговорення пропонованого проекту документу на педраді. Розширеній.

---

А результат обговорення був таким: 

Переглядів більше сотні, коментів нема. По форумах, де я ставив запрошення, теж жодної реакції. Ну і зайвим буде казати, що ніхто не зголосився на стажування. Тим більше, не видно того уявного директора, що мріє про газету для власного навчального закладу. Або заступника. Або молодого амбітного педагога, що мріє про активне, творче життя у школі.

Поки що, втім, ті ж перегляди - вони працюють, люди подивились, побачили, з часом щось з того буде.




Немає коментарів:

Дописати коментар