Ні, ні, не те, що ви подумали. Ось що.
І я тепер трохи заплутав. З одного боку, бачу на фотці одну знайому вчительку з Мелітополю (на берегу Азовського?). А з іншого - група базована в Стокгольмі. Ну, там теж є знайомі.
Розберемось?
Так, саме з великої: Альтанка. Я щойно познайомився, маю і вам показати. Хоч поки що і сам не дуже вник у деталі процесу. Втім, не може бути сумніву, що в тій альтанці зібрались дуже творчі особистості...
Ми вже з Альтанкою потоваришували і кому цікаво, про що ми там домовляємось - додавайтесь на сторінку. Так, сторінку, від якої група.
Йдеться про конкурс. Я дізнався про нього тут, але зробив копію (і трошки підправив формат). Ну і додаю посилання. На Інститут, його сторінку, Асоціацію (в неї ще сайту нема).
Але є дві зауваги. Перша стосується вимоги публікації конкурсної роботи в шкільній газеті. Так, так, але як газети в школі нема, то конкурсанти мають її запустити.
Друге побажання до ОІППів. От би вони створили при своїх сторінках відповідні групи. І там подавали посилання на публікації. І збирали лайки. І по завершенню конкурса визначили лауреата обласного рівня. А от вже ці 20 лауреатів обрали б потім проміж себе лауреата національного.
Як узагальнити, то йдеться про підкріплення разових подій, нехай і регулярних, як от конкурси, тренінги, літні школи, формуванням інституцій, спільнот - газета, осередок, студія. Підкреслимо: інституцій нового формату, бо перейменування Будинку піонерів в Будинок творчості - то лише перший крок, далі треба ще багато чого зробити в руслі НУШ.
Що не в школі - це точно. Як хто не поет, то і не побачить. Втім, не можна не погодитись з чимось. А щось заперечити чи побачити по-іншому. Хочаб от про янголів - тут цікаво було б дізнатись про враження педагогів. Ну добре, давайте по порядку.
... чи янголятами. Не стрічали таких в шкільних коридорах? Ну, не придивлялись, не мали такого гострого сприйняття, як Сергій Жадан.