вівторок, 28 листопада 2023 р.

Персональна пропозиція для Ліцею №11

Стривайте, як це "персональна" для ліцею? О, так буває, про це далі, а поки що погляньмо на цей заклад освіти, ось він:


Ну а що це Марганець, то ви вже зрозуміли, так же? Там, де відбувається семінар Шкільна газета. От і добре, рушаємо.

1. Вступ

Може ви ще не були там, де починався наш семінар? Погляньте, будь ласка. Так, так, тепер, як і обіцяли, продовжуємо вже в Ліцеї 11. Але тепер персонально - зараз, зараз пояснимо.

2. Семінар

Як ви були на сторінці Ліцею, то, мабуть, помітили, що там при кожному пості приблизно від двох до трьох десятків лайків. Це актив, люди, що читають і підтримують авторів дописів. Але не пишуть. А мають? От, бачте, це ж і є головним, корінним питанням того семінару: хто і як має писати в шкільну газету. І не просто якусь там паперову, настінну, архаїчну. Що вже гріха таїти - радянську. Ну таку, знаєте, нецікаву, заповнену якимись обов'язковими штучними темами. Ні, нам йдеться зараз про інше, про сучасну, живу, передовсім цікаву читачам електронну газету. Яку я особисто ще ніде не бачив. А Ліцею 11 пропонується запустити. 

Але ж почати таку складну роботу треба з науки? Навчальна платформа є. Є чудові тексти, що їх підготували педагоги-новатори чи методисти. Є живий досвід редактора шкільної газети. Є поради ІТшника щодо форматів. Що ще треба? Учасники, живі педагоги, батьки і учні, що мають все те прочитати, обдумати і... 

Так, написати про свої враження і пропозиції - можна сказати: в газету, якої ще нема. З точки зору дистанційного навчального процесу це буде контроль - хто написав, тому залік. Але з іншого боку, ми ж формуємо реальний план дій шкільної спільноти на цьому напрямку. Втім, побачимо, як воно буде, адже для початку постає дуже просте практичне питання: куди ж писати? Де буде базуватись оця навчальна група дистанційної освіти? А де має бути? Зрозуміло, що на сторінці Ліцею. Назвемо ту групу Редакція. Зараз на слові Редакція посилання умовне - режим демо, а як буде запущена в роботу власна група Ліцею, то і посилання актуалізуємо.

3. Сторінка

Отже, група Редакція для учасників семінару має бути запущена в роботу - домовились? Для підтримки дистанційного навчального процесу майбутніх членів редакції. Або її симпатиків. Чи кореспондентів.

Але давайте поглянемо тепер уважно на цю сторінку. Загалом, мабуть, вона ж потребує розвитку? От, може, такого. Треба буде подумати. В процесі опрацювання семінару. Газета газетою, а є ще різні важливі питання, які теж заслуговують на те, щоб мати свої власні майданчики для дискусій. Не будемо про них забувати, втім, не будемо і надто відволікатись - сказали, позначили питання і пішли далі.

4. Клуб

А далі є одне дуже делікатне питання. Як ви звернули увагу там, де були згадані всі заклади освіти Марганцю, тільки двоє директорів мають ФБ-акаунт. І тільки один відгукнувся на мою пропозицію встановити дружній зв'язок. Вгадайте, хто це був?

Але ми ж не можемо покинути колег в темряві позафейсбучності чи ФБ-неписемності. Маю показати вам, як тут діють директори в Дрогобичі чи Долинській. То чим Марганець гірший? Ми ж будемо запроваджувати на сторінці Ліцею додаткові групи - ну ще невідомо які (крім Редакції), то давайте включимо Клуб директорів. Не варто нам тут вагатись, це хороше діло і рано чи пізно обов'язково стане нам в допомозі. Але й тут не будем надто заглиблюватись, бо нам не можна забувати про семінар - чуєте?

Так, то уявний дзвінок лунає, учасники сідають за парти - чи то беруться за гаджети - і навчальний процес зрушив. Бо згадані активісти одержали персональні запрошення на участь в семінарі.

5. Протокол

29.11 В перший день було півтора десятків запрошень. І аж 92 перегляди:


Але ніхто нічого не каже. Глянули - і пішли далі у своїх справах. До 1.12 накопичилось 138 переглядів, мовчазних. То закінчили? Ні, пішли далі. І потім вже було 228 переглядів, але ніхто нічого не сказав. До речі, там, де власне семінар - там лише 72 перегляди, тобто дві третини тих, хто був тут, до суті справи не дійшов.








Немає коментарів:

Дописати коментар